Dersler ile ilgili önemli açıklama

Dersler yine önceki gibi makale şeklinde olacak. Ama artık videolar ile destekleme yapmak istiyorum. Sebebi ise artık yapacağımız işler daha fazla uygulamaya yönelik olduğundan bunları makale şeklinde sizlere aktarmak zor olacaktır.

Bir de şu var ki biz her şeyde acele eden bir milletiz. Hadi şunu yapalım hadi bunu yapalım. (Kabul ediyorum başlarda bende öyleydim). Ve bunun için yeni bir yöntem uygulamayı düşünüyorum.

Dersleri uygulamalar üzerinden anlatmak istiyorum sizlere. İşin teorik kısmına yine değineceğim ama bunu uygulama üzerinden yapmak istiyorum. Çünkü genel olarak gördüğüm sorun Teoriyi Ezberle mantığı ile gelen kişiler bu teoriyi uygulama noktasına geldiklerinde bir şeyler yapamıyorlar.

Bende sizlerle hem teorik kısmını hem de pratik kısmını sizler ile paylaşmak istiyorum.

Peki, teori neden önemli?

Bir uygulamayı kullanmak onun pratik kısmını bilmek ile alakalı. Ama eğer siz o uygulama üzerinde değişiklik yapmak veya o uygulamayı siz yapmak istiyorsanız bunun için onun teorik kısmını öğrenmek gerekmektedir.

Aslında teori ile pratiği birbirinden ayırmak kendimize yapabileceğimiz en kötü şeylerden biridir. Bir işi yapıyor ve o işin neden yapıldığını, nasıl yapıldığını, hangi süreçlerden geçtiğini bilmiyorsak işte o zaman kendimiz bir makineye çevirmiş oluyoruz. Ama biz makine veya robot değiliz. Robotlar aynı işi sorgulamadan direk yaparlar. Ama insanlar üretirler. Üretmek insanı insan yapan önemli bir özelliktir. Biz insanız eğer robot ile aranızda fark olması gerektiğini düşünüyorsanız üretmeye başlamalısınız.

Bu dersleri oluştururken temel amacım bir şeyler üretmek isteyen kişilere elimden geldiğince yardımcı olmaktır. Benim elimden gelen budur.

Lütfen buradaki dersleri okul sınavlarını geçmek için kullanmayın. Yazılımı öğrenirken bir araç olarak kullanın. 

Herkese iyi günler.

Talha Toprak

 

Yorum bırakın